PROGRAMACIÓ I OBJECTIUS

CONTEXT

Aquests objectius estan dirigits a l'etapa de infantil i primària, seqüenciats i adaptats a cada nivell escolar.

OBJECTIUS I COMPETÈNCIA BÀSICA DE REFERÈNCIA

CB1.COMPETÈNCIA COMUNICATIVA LINGÜÍSTICA I AUDIOVISUAL

- Realitzar un video a l'escola sobre el procediment de compostatge
- Realitzar mural fotogràfic recollint els treballs realitzats
- Exposar i filmar en vídeo als companys i mestres les mesures que  prenen a         casa vers el reciclatge
- Exposar oralment les feines fetes als pares i mares el dia de la mostra
- Conèixer vocabulari bàsic en anglès sobre reciclatge i medi ambient

CB2. COMPETÈNCIA ARTÍSTICA I CULTURAL

- Afavorir la creativitat
- Conéixer i utilitzar les escombraries de manera creativa
- Aprendre coreografies amb músiques relacionades amb el reciclatge

CB3.TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ I COMPETÈNCIA DIGITAL

- Buscar notícies actuals referents al medi ambient i el reciclatge navegant per internet
- Buscar imatges navegant per internet per a la realització d'altres activitats
- Realitzar jocs amb suport digital (PDI, Ordinador)

 CB5.COMPETÈNCIA D'APRENDRE A APRENDRE

Cóneixer i dur a terme el procediment del compostatge a l'escola
- Conéixer i clasificar els tipus d’escombraries
- Conéixer i dur a terme el procés de "les 3 R"
- Reciclar materials de l’entorn

CB7.COMPETÈNCIA EN EL CONEIXEMENT I LA INTERACCIÓ AMB EL MÓN FÍSIC

- Conéixer una definició bàsica de Medi Ambient
- Conéixer els efectes en la natura i el nostre entorn d'una mala gestió de l'energia    i dels residus.
- Conéixer els diferents tipus de contaminació.
- Conéixer les causes principals del detoriorament global del planeta.
- Conéixer mesures de precaució bàsiques per preservar el Medi Ambient

 CB8. COMPETÈNCIA SOCIAL I CIUDADANA

- Desenvolupar valors de cura i respecte cap a l’entorn
- Desenvolupar una actitud crítica envers el reciclatge
- Pendre consciència i valorar la importància de preservar el Medi Ambient i les      espècies que hi viuen.
- Promoure el treball cooperatiu

No hay comentarios:

Publicar un comentario